Quit!

Har ingenting att visa i bildmaterial. ska formatera om datorn på måndag så jag har rensat datorn en hel del. Så kommar inte uppdatera så mycket förns nästa vecka så ni får kika in då :)

Har funderat på det där att sluta röka igen... sista gången klarade jag mig i en och en halv vecka så nu är de dags igen. (: Hittade denna kalender som man ska bocka av varje dag som går då man väl börjat med att sluta. har man klarat en dag utan cigg så bockar man i grönt och har man inte bockar man i rött, nu är det bara att förbereda sig mentalt och försöka röka lite som möjligt av mina cigg som är kvar sen påbörjas det långa projektet. Nu jävlar!

vecka 1 är ju som sagt bara förberedelse, så den gröna bocken har ingenting med om jag röker eller inte ;P
slutet börjar iaf om nogon dag, ni märker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0