here we go

En massa ointressant prat och tankar:

Klockan är strax över halvtre och jag är inte trött, som vanligt. måste har sömnproblem och måste ta och kolla upp det med. Tragist. Har fördrivit tiden med att kolla runt på olika fotobloggar men hittar inte alls många som är värd att kolla på. Tråkigt att det ska vara så svårt att hitta.
Har inte heller överflöd av bilder just nu då jag lagt iprincip alla på en extern hårddisk, men då den är enormt full av virus vill jag inte ha den i kontakt med datorn haha. måste ta tummen ur röven och börja bli kreativ och fanasifull så jag kan fota mycket mer. det har jag stor brist på, dessutom är det väldigt svårt att få tag på peoples här som vill ställa upp på foto. Så just nu är det inte mycket variationer i bildmaterialet, men framöver blir det ändring :)
Har ju även insett att jag måste skaffa en till dator för denna pallar absolut inte med att jag ska ha allt material här, men då är det ju så att man såklart har brist på pengar och jag är världens sämsta på att spara med. FUCK.
Ja allt löser väl sig förhoppningsvis snarast omgående :)


Jag på bild.


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; japp det var en bra ide =)

Händer i veckan?

2010-02-14 @ 11:33:17
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hoppas du får en bra alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 11:33:29
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Caroline

Fin bild på dig :)

2010-02-14 @ 21:51:45
URL: http://carrosjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0